9 Mayıs 2014 Cuma

Merhabalar.Hayırlı Cumalar.Yağmurlu bereketli bir ANTALYA'dan seviler.Dün günüm vardı,nohut salata yapmıştım ,denemeyenler varsa diye paylaşmak istiyorum.İçerisine çok sevdiğim kornişon zeytin ve köz kapya biber ekledim bu ikiliye salatalar da bayılıyorum.Salatanın üzerine zeytin yağımı ve annemin elleriyle yayla narıyla hazırladığı nar ekşisinden gezdirdim.Siz eğer bunları çok sevmeyenlerdenseniz başka alternatiflere yönelebilirsiniz . Nohut'u sadece yemek olarak tüketmeyin salatasını da mutlaka deneyin, lezzeti enfes.Tarifi hemen altta
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

3 SB NOHUT(haşlanmış)
3-4 ADET KIRMIZI KAPYA BİBER
1/2 MAYDANOZ
1/2 BAĞ DEREOTU
3-4 ADET YEŞİL SOĞAN
1 KASE KORNİŞON ZEYTİN
2 YK NAR EKŞİSİ 
3 YK ZEYTİN YAĞ
TUZ

YAPILIŞI

Geceden ıslatılan nohut haşlanır,süzülür karıştırma kabına alınır.
Dereotu,maydanoz,yeşil soğan ince doğranır.
Kapya biberler közlenir küp doğranır.
Zeytinler halka doğranır.
Karıştırma kabına tüm malzemeler alınır .
Nar ekşisi ,zeytin yağ tuz eklenir karıştırılır servis tabağına alınır.
NAR EKŞİLİ KÖZ KAPYA BİBERLİ NOHUT SALATA servise hazır.

AFİYET OLSUN






Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder