25 Nisan 2014 Cuma

İyi akşamlar.Bugün akşam yemeğimizde Kızarmış Kıymalı Kabak Dolma vardı.Bu yemeği kuzenimle telefon konuşması sırasında öğrenip tarifini almıştım.Kuzenim Eskişehir de oturuyor komşu gezmesinde yemiş bu yemeği çok beğenmiş bana telefonda sende yap bloğunda paylaş demiş ve ben konuşma esnasında hemen tarifi kapı vermiştim hazırlasa yemesi de bugüneymiş harika bir tat hazırlaması da kolay izler beğendik ve sizlerle paylaşmak istedim.
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

6 ADET KABAK
300 GR KIYMA 
2 BÜYÜK SOĞAN 
1/2 DEMET MAYDANOZ
TUZ,KARABİBER,KİMYON
KIZARTMAK İÇİN SIVI YAĞ

YAPILIŞI

Kabaklar kesilir ,dış kısımları çatal yardımıyla çizilir,ortaları çıkarılır .
Tavaya kıyma sıvı yağ alınır birlikte kavrulur.
Soğanlar küp doğranır ,kıymalı karışıma eklenir.
Tuzu ,karabiberi,kimyonu eklenir.
Kıymalı harç hazır.
Kabaklar kızgın yağda kızartılır.
Kıymalı harç kabakların içerisine pay edilir.
Kıymalı kabak dolmaya 1 sb su eklenir  ateşe konur,kabaklar yumuşayana kadar pişirilir.
Kıymalı Kızarmış Kabak Dolma servise hazır.

AFİYET OLSUN.......




Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder