29 Ocak 2016 Cuma

Merhabalar.Televizyon izlemeyi sevmeyenimiz var mıdır bende televizyon izlemeyi çok severim fakat daha çok yemek programların olduğu kanalları izlemeyi çok seviyorum,en küçük ayrıntıyı kaçırmamak için saatlerce yemek kanallarını izlerim eldeki imkanlarım yada damak tadıma uygun bir tarif olursa hemen denemeyi seviyorum .Geçen hafta yine böyle bir tarif yakaladım bir salata içerisindeki malzemelerden dolayı farklı fakat hazırlaması kolay ve son derece leziz bir tarif oldu.Malzemeler dolabımda mevcut olunca hemen hazırladım ve lezzetine ve görselliğine bayıldım ve sizlerle de paylaşmak istiyorum.Tarifi hemen altta...........
KURU MEYVELİ ROKA SALATA TARİFİ,KURU MEYVELİ SALATALAR,ROKA SALATASI,ROKA,KURU KAYISI,KURU İNCİR,DOLMALIK FISTIK,BAL,BALZEMİK SİRKE ,BALZEMİK SİRKENİN KULLANIM ALANLARI,FISTIKLI SALATA TARİFLERİ,ROKALI DEĞİŞİK SALATA TARİFLERİ,DEĞİŞİK SALATA TARİFLERİ,DEĞİŞİK SALATA TARİFLERİ,ALTERNATİF SALATA TARİFLERİ,KARIŞIK SALATA TARİFLERİ,KURU KAYISILI SALATALAR,KURU İNCİRLİ SALATALAR,BAİZEMEİK SİRKELİ SOSLU SALATA TARİFLERİ,BAL SOSLU SALATA TARİFLERİ,FISTIKLI BALZEMİKLİ SALATALAR,,

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

  • MALZEMELER

  • 2 BAĞ ROKA

  • 1 PAKET DOLMALIK FISTIK

  • 5-6 KİRAZ DOMATES

  • 5-6 ADET KURU KAYISI

  • 5-6 ADET KURU İNCİR

  • 2-3 YEMEK KAŞIĞI ZEYTİN YAĞ

  • 2 YEMEK KAŞIĞI BALZEMİK SİRKE

  • 2 DAL TAZE SOĞAN

  • 7-8 DAL MAYDANOZ

  • TUZ,TAZE ÇEKİLMİŞ KARABİBER

  • YAPILIŞI
  • Rokalar ,maydanoz,yeşil soğan ayıklanıp, yıkanır 5 dakika sirkeli  suda bekletilir.

  • Fıstıklar bir kaç dakika tavada çevrilir.

  • Rokanın sapları ayıklanır ve elle doğranır  ve zeytin yağ sirkesi ,tuzu eklenip karıştırılıp servis kasesine alınır.

  • Maydanoz ve soğanlar ince doğranır domates ve kuru kayısı kuru incir dört parçaya bölünür .

  • Servis kasesine alınan rokanın üzerine domatesler,maydanoz,soğan ,fıstık,kuru meyveler serpilir tuzu karabiberi gezdirilir.

  • KURU MEYVELİ ROKA SALATA servise hazır.

  • AFİYET OLSUN............







Paylaş:Facebook Twitter Google+

1 yorum:

  1. Sağlıkla gelen lezzet ellerinize sağlık :)
    http://mutfaktakisen.blogspot.com/ bana da beklerim :)

    YanıtlaSil