26 Şubat 2015 Perşembe

İyi akşamlar.Dün Antalyalı Bloggerlar buluşması vardı, ne yazık ki ben katılamadım .Paylaşılan fotoğraflardan keyifli ve faydalı bir  bir buluşma olduğu anlaşılıyordu,.Orada olup onlara katılmayı çok isterdim ama her an doğum riskim olduğu için paylaşılan fotoğraflara imrenmekle kaldım inşallah gelecek buluşmaya ende katılabilirim diyerek kendimi tatlıya verdim'' REVANİ ''yaptım.Bebeğimde son zamanlarda sürekli tatlı yememi istiyordu zaten deyip tatlı keyfini sonuna kadar çıkardım ve  bu zoraki keyfi yaşadığım Revaniyi paylaşmak isterim.Şimdi buyurun tarife  ............
REVANİ NASIL YAPILIR,REVANİ TARİFİ,YOĞURTLU REVANİ NASIL YAPILIR,YOĞURTLU REVANİ TARİFİ,KOLAY REVANİ TARİFİKOLAY ŞERBETLİ TATLI,ŞERBETLİ TATLI,ŞERBETLİ TATLI NASIL HAZIRLANIR,

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

4 ADET YUMURTA

2 SB UN

1 SB SIVI YAĞ

1 SB İRMİK

1 ÇB ŞEKER

1 SB YOĞURT

1 TK RENDELENMİŞ PORTAKAL KABUĞU

1 PK VANİLYA

1 PK KABARTMA TOZU

ŞERBETİ İÇİN

4 SB ŞEKER

1/2 LİMON SUYU

ÜZERİ İÇİN

HİNDİSTAN CEVİZİ

YAPILIŞI

Tencereye 4 sb şeker ve 5 sb suyu alır kaynamaya bırakırız kaynayan şerbete limon suyu sıkılır ve bir taşım daha 

kaynatıldıktan sonra ateşten alınır,oda ısısına gelmesi beklenir.

Karıştırma kabına yumurta,şeker,irmik,yoğurt ,rende portakal kabuğu alınır karıştırılır.Elenmiş unu vanilyası kabartma tozu da eklenip iyice homojen bir karışım elde edilir.

Karışım yağlanmış cam tepsiye  boşaltılır.

Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.

Pişen kek sıcakken soğuk  şerbet üzerine gezdirilir.2 saat kadar şerbeti çekmesi beklenir daha sonra dolaba kaldırılır dilimlenir ve hindistanceviziyle süslenir servise hazır edilir. 

REVANİ''YOĞURTLU'' servise hazır.


AFİYET OLSUN...............












Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder