8 Mayıs 2014 Perşembe

Merhabalar .İyi akşamlar.Hepimizin yemeyi sevdiği yemekler vardır ya işte benimde en sevdiğim 3 yemekte biri Zeytinyağlı Taze Fasulye.Bayılırım fasulyeye bol domatesli tazecik fasulyeler ama ben fasulyeyi çok fazla pişirmeden hafif yeşil haliyle yemeyi seven biriyim çoğu kişi benim gibi yiyemez hatta fasulye pişireceğim zaman kendi payımı istediğim kıvamda iken alıp, eşim için üzerine biraz su ekleyip pişirmeye devam ederim .Neyse fazla uzatmadan en sevdiğim yemeklerden fasulye bu akşamın yemeği paylaşmak istedim.Benim yorumumla .
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

500 GR TAZE FASULYE
5-6 ADET DOMATES
3 YK SIVI YAĞ
1 ORTA BOY SOĞAN
1 K ŞEKER
1 TK TOZ KIRMIZI BİBER
TUZ

YAPILIŞI

Tencereye sıvı yağ,küp doğranmış soğan alınır birlikte kavrulur.
Tencereye soyulup küp doğranan domatesler eklenir.
Domates sos kıvamı alınca ayıklanıp doğranan fasulyeler eklenir.
Fasulyelere 1 sb su eklenir tuzu şekeri eklenir orta ateşte 15-20 dakika pişmeye bırakılır.
ZEYTİNYAĞLI TAZE FASULYE servise hazır.

YAPILIŞI
AFİYET OLSUN......

Paylaş:Facebook Twitter Google+

2 yorum:

  1. yazın en sevdiğim yemek.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben yaz, kış yemeyi seviyorum ,Teşekkür ederim.mutfagabuyrun

      Sil