10 Mayıs 2014 Cumartesi

Merhabalar.Mutlu Cumartesi akşamları.Bugün evde değildim kızımla alışverişe gittik.Elimizi kolumuzu doldurarak eve geldik.Mağazalarda Anneler günü dolayısıyla alış veriş çılgınlığı vardı,herkes Annesi için en güzel hediyeyi alma derdinde .Kızım bana ne aldı acaba çok merak ediyorum.Neyse fazla uzatmayayım,evde olmadığımdan günüm için hazırladığım Şakşukayı paylaşmak istiyorum.Bu şakşukada patlıcan yok tavsiye ediyorum şakşukayı birde böyle deneyin.
EMELİN SİHİRLİ ELLERİ

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER


3 ORTA BOY PATATES
8-10 ADET YEŞİL BİBER
4-5 ADET KIRMIZI KAPYA BİBER
5-6 ADET DOMATES
2 DİŞ SARIMSAK
TUZ,KARABİBER
1 TK ŞEKER
KIZARTMAK İÇİN YAĞ

YAPILIŞI

Patatesler soyulur uzun şeritler olarak kesilir.
Biberler uzun şerit halinde kesilir.
Domatesler rendelenir.
Patatesler ve biberler sırayla kızgın yağda kızartılır.
Rende domates sos kıvamı alana kadar pişirilir.
Tuz,karabiber ve 1 tk şeker eklenir ateşten alınır.
Son olarak 2 diş sarımsak eklenir sos hazır edilir.
Kızartılan malzemeler servis tabağına alınır ve üzerine sos gezdirilir.
ŞAKŞUKA ''DOMATES-BİBERLİ'

AFİYET OLSUN




 
Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder