24 Mayıs 2014 Cumartesi

Merhabalar.Mutlu hafta sonları.Bugün Antalyalı Blogırlarla Bahar Pikniğimiz vardı.Harika bir etkinlik oldu hem Antalyalı blogırlarla tanışma hem kendimi tanıtma fırsatı buldum.Tanımadığım ne çok blog varmış.!!Bu etkinliğe katılmış olmaktan çok mutlu oldum. Pikniğimiz de yedik içtik eve geldim ve akşam yemeğine Pilav Üstü Kavurma yaptım sizlerle paylaşıyorum.

EM

  • MALZEMELER
  • 2 SB PİRİNÇ
  • 2 YK TEL ŞEHRİYE
  • 2 YK TERE YAĞ
  • 1 TK TUZ
  • 700 GR KUŞ BAŞI ET
  • 1 TK TANE KARABİBER
  • 1 TK TUZ

  • YAPILIŞI
  • Tavaya tereyağ ve şehriyeler alınır kavrulur.
  • Yıkanmış pirinç ,kavrulan şehriyeler eklenir tuzu gezdirilir,3 bardak sıcak su eklenip orta ateşte pişmeye bırakılır.
  • Pilav piştiğinde demlenmeye bırakılır.
  • Başka bir kaba et alınır üzerine yağ ve 1,5 bardak sıcak su gezdirilir suyunu çekene kadar et pişmeye bırakılır.
  • Et suyunu çekip yumuşayınca tuz tane karabiberi eklenir 5 dakika daha pişirilip ateşten alınır. 
  • Kaseye tabanına kavurma üzerine pilav yerleştirilir  servis tabağına ters çevrilir .
  • PİLAV ÜSTÜ KAVURMA servise hazır.
  • AFİYET OLSUN....... 


EL'İN SİHİRLİ ELLERİ



Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder