22 Mayıs 2014 Perşembe

Merhabalar.Mutlu akşamlar .Bugün kızımın okulunda kermes vardı .Okul yararına velilerden kek,poğaça,kurabiye yapmaları rica edildi,bende çikolatalı kurabiye yapmaya karar verdim.Kurabiye malzemelerini bir araya getirdim kızım minik elleriyle hamuru yoğurdu.Hamur tamam olunca da çikolataları ekledi.Çikolatalardan biraz kaçamak yaptı tabi ki .Kurabiyeler pişince önce ben tadına baktım ııımmm kızımın ellerinden yediğimden midir nefis oldular .Tadım testinden sonra kurabiyeleri okula götürebiliriz artık dedik ve okulumuz yararına satışımızı yaptık.Kızımın ellerinden nefis Damla Çikolatalı Kurabiye işte tarifi...TOZU

KOLAY KURABİYE TARİFİ,KOLAY DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE TARİFİ,DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE NASIL YAPILIR,DEĞİŞİK KURABİYE TARİFLERİ

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

1 SB DAMLA ÇİKOLATA
1 PK MARGARİN(oda ısısInda)
1 SB ŞEKER
1 YUMURTA 
1 VANİLYA 
1 PK KABARTMA
3,5 -4 BARDAK UN

YAPILIŞI

Oda ısısında margarini, şekeri karıştırma kabına alınır iyice karıştırılır.
Homojen kıvam alan karışıma yumurta ,eklenir karıştırılır.
Elenmiş unu ,vanilyayı kabartma tozunu ekler yumuşak bir kıvamda hamur yapılır.
Hamur kıvam alınca çikolatalar eklenir ,karıştırılır .
Hamurdan fındık büyüklüğünde parçalar koparılır ,yuvarlanır tepsiye dizilir.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri hafif kızarana kadar pişirilir.
DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE servise hazır.

 


Paylaş:Facebook Twitter Google+

1 yorum: