2 Mart 2014 Pazar

Günlerden pazar Antalya da hava yine kapalı bir hava var.Dışarısı gezmek için biraz soğuk  bizde evde kalmış durumdayız. Şimdiden akşam yemeği ne ne yapsam diye düşünüyorum.Dolabıma şöyle bir göz attım sebze olarak pek bir şey kalmamış bende ete yöneldim.Kavurma yapmaya karar verdim.Yanına pilav ve brokoli salatası eşlik etsin diye düşündüm,yemeklerimi yapmaya koyuldum.Sonrasında yaptığım yemekleri resimleyip sizlerle paylaşmak kaldı.Bu akşam bizim evin mönüsünde bunlar var.Biz afiyetle yedik sizde sebze hazırlamak istemiyorsanız size alternatif .....
  • KAVURMA TARİFİ,OĞLAK KAVURMA TARİF, KAVURMA NASIL YAPILIR,OĞLAK KAVURMA NASIL HAZIRLANIR,KAVURMA NASIL PİŞİRİLİR,KOLAY OĞLAK KAVURMA TARİFİ,

    EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

    • MALZEMELER
    • 1 KİLO OĞLAK ETİ (kur başı doğranmış)

    • 1 PARÇA İÇ YAĞ

    • 8-10 ADET TANE KARABİBER

    • TUZ,
    • YAPILIŞI
    • Tencereye küçük doğranmış iç  ya kavrulur, iç eriyip kendini bıraktığında tencereden alınır.

    • Tencereye kuşbaşı doğranmış etleri ,tane karabiberi ekler 7-8 dk harlı ateşte bırakırız.(arzuya göre

    •  defne yaprağı bütün soğan eklenir,kavurma lezzetlendirilir.)
    • 1 çb su eklenir .
    • Etlerimizi artık orta ateşe alıp sunu çekip ,etlerin yumuşamasını bekleriz.

    • Etlerimize pişmeye yakın tuzunu ekler, karıştırır ateşte alırız.

    • OĞLAK KAVURMA Yemeğimiz servise hazır.

    • Sıcak servis edilir.

    • AFİYET OLSUN.........



Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder