13 Şubat 2014 Perşembe

Yine bir mevsim sebzesiyle karşınızdayım.Bugün akşam  yemeği için  tereyağlı bakla yaptım.Kızım pek beğenmedi ama hayır da demedi çok sevindim.İçine biraz un,biraz şeker ekledim.Benim elimden benim tarifimle TEREYAĞIN'DA TAZE BAKLA

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

  • MALZEMELER
  • 1 KG BAKLA
  • 4-5 ADET DOMATES
  • 2 YK TEREYAĞ
  • 1 ORTA BOY SOĞAN
  •  TUZ,1 TK ŞEKER
  • 1 TK UN

  • YAPILIŞI
  • Bakla yıkanır ayıklanır doğranır.Domatesler ve yıkanır soyulup küp doğranır.Soğan küp doğranır.Tencereye  tereyağ alınır soğan elenip soğanlar pembeleştirilir.Domatesi ekler koyulaşıp sunu çekene kadar kavrulur.Baklalar eklenip tuzu şekeri eklenir karıştırılır.Bir miktar pişirilince unu ve suyu eklenir orta ateşte baklalar yumuşayıp suyunu çekince ateşten alınır. TEREYAĞ'DA TAZE BAKLA yemeği hazır. 
  • AFİYET OLSUN......... 






Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder