16 Şubat 2014 Pazar

Antalya 'da bol güneşli baharı habercisi gibi ,güzel bir pazar günün gezmelerinin ardından eve geldik.Karnımız açıktı yemek yemek istiyorum ama yoruldum'da şöyle :lezzetli , pratik ama etli  ve epeydir bir yemek yapmalıyım dedim.Uzun zamandır Tavuk Sote yapmadığımı fark  ettim ve tavuk sote yapmaya karar verdim lezzeti kıvamı yerinde doyurucu hızlı hazırlanan besleyici bir tarif oldu kızım tekrar tekrar istedi ben sotenin yanına nohutlu pirinç pilavı yaptım umarım umarım tarifimi beğenir ve denersiniz.

TAVUK SOTE TARFİ,TAVUK SOTE NASIL YAPILIR,TAVUKLU YEMEKLER,SOTE TARİFİ,TAVUK,SOTE,KOLAY TAVUK SOTE TARİFİ,PRATİK TAVUK SOTE TARİFİ

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

  • MALZEMELER

    3 ADET TAVUK GÖĞSÜ
    3 ADET SOĞAN
    4 ADET ORTA BOY DOMATES
    2 ADET KAPYA BİBER
    TUZ, KEKİK ,KARABİBER, KİMYON
    3 YK SIVI YAĞ

    YAPILIŞI

    Tavuk göğsü kuşbaşından büyük doğranır.Tavaya alınır yağı eklenir.suyunu salıp çekmesi beklenir.
    Soğanlar iri ,kapya biberler küp doğranır tavuğa eklenir,tuzu, karabiberi ,kekiği, kimyonu ilave edilir,birlikte kavrulur.
    .Domatesler küp doğranıp ,eklenir orta ateşte ,sunu çekip koyulaşması beklenir. 
    Yemeğimiz koyulaşıp,Tavuk yumuşayınca ocaktan alınır.Sıcak servis edilir.

    TAVUK SOTE ''KAPYA BİBERLİ ''servise hazır.

    AFİYET OLSUN...............



Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder