11 Şubat 2014 Salı

Tatil geliyor derken geldi'de geçti bile.Okullar açıldı annelerin kuşuşturma maratonu yine başladı.Kızımın beslenme listesine göz attım.Bugün pizza varmış.çok az vaktim vardı acele bir şekilde pizzayı yetiştirdim nihayet,az malzemeyle, bol kaşarla çabucak sonuç almak isteyenlere denemelerini tavsiye ederim.benim elimden benim tarifimle SUCUKLU& MANTARLI İNCE HAMUR PİZZA

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ



LEZZETİ ELİMDEN

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ


  • MALZEMELER
  • 2 SB UN
  • 7-8 MANTAR
  • 1/4 KANGAL SUCUK
  • 250 GR KAŞAR
  • 1 ADET DOMATES
  • 1TK SALÇA
  • KEKİK
  • İNSTAND MAYA
  • TUZ(bir tepsi için)
  • YAPILIŞI
  • Yoğurma kabına unu ,mayayı, tuzu alır  ılık suyla hamuru yoğurur orta sertlikte hamur elde ederiz.Domatesi rendeler kekiğini ekler ,salçayla hafif sunu çektiririz. Mantarları ,sucukları doğrar malzemeleri hazır ederiz.Hamuru  tepsiye alır yerleştiririz. .Üzerine sosu yayar mantar ,sucuk ,rende kaşarı sırasıyla ekler fırına veririz.
  • Önceden ısıtılmış fırında 175 derecede üzeri kızarana kadar pişirilir.
  • MANTARLI &KAŞARLI İNCE HAMUR PİZZA servise hazır sıcak servis edilir.

  • AFİYET OLSUN......................


Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder