27 Ocak 2014 Pazartesi

Annemin elinden bir lezzet paylaşmak istiyorum.Çocukluğumda imece usulu, sohbetler eşliğinde yapılırdı Biran önce yemek için sabırsızlanırdım.Bu son bahar Annem tekrar Erişte kesicem diyince hemen yaylaya gittik,ben Anneme yardım ettim kızımda bana yardım etti .Çiçeğim  o küçük elleriyle erişte  kesti . Size bizim ellerimizden çıkan tamamen organik erişte makarnayı sunarım.Unu,yumurtası suyu her şeyiyle organik Erişte....

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

  • MALZEMELER
  • 2 SB ERİŞTE  MAKARNA
    1 LT SICAK SU
    TEREYAĞ
    TUZ
  • YAPILIŞI

  • Pişirme kabına sıcak suyu boşalt,erişteyi ekle,tuzunu at ,yapışmasın diye 1 y k sıvı yağ ekle ,5-6 dk haşlanmaya bırakılır ,fazla yumuşatmadan süzülür.Eritilmiş tere yağla buluşturulup servis edilir.




AFİYET OLSUN

Paylaş:Facebook Twitter Google+

2 yorum: