21 Aralık 2015 Pazartesi

Merhabalar,Mevsiminde  sebzeleri tüketmeye dikkat eden bir anneyim ve kızlarımın damak tadını her sebzeye alıştırmaya çalışıyorum ufaklık için henüz erken fakat büyük kızıma her sebzeyi tattırıp yemesini teşvik etmeye çalışıyorum tabi ki hepsini severek tüketmiyor ama en azından tadına bakıyor bu da bana şimdilik yetiyor.Kereviz sevemediği sebzelerden yemeği bir çok defa yaptım ama pek yol kat edemedik bende başka bir yoldan devam etmeye karar verdim salatasını yaptım bu sefer hanı derler ya bayıla bayıla tabağında kileri bitirdi bende pek mutlu oldum bu arada ufaklığa da tadtırıyorum ağız tadı alışsın diye ondan da aynı tepkiyi aldım ve tamamdır artık kızlara kerevizi böyle hazırlayacağım benim gibi aynı durum da olan annelere benden tavsiye olsun şimdi gelelim kereviz salatasının tarifine hemen altta paylaştım.........

  • MALZEMELER
  • 2 ADET ORTA BOT KEREVİZ

  • 3-4 YEMEK KAŞIĞI MAYONEZ

  • 1,5 SU BARDAĞI YOĞURT

  • 2 DİŞ SARIMSAK

  • 1 ÇAY BARDAĞI DÖVÜLMÜŞ CEVİZ 

  • 1/2 LİMON SUYU

  • TUZ

  • YAPILIŞI
  • Kerevizler soyulur rendenin ince kısmıyla rendelenir ve tuzla kerevizler suyu salana kadar ovulur.


  •  Limon suyu ekleyip kerevizlerin rengi açılana kadar hafif bastırarak karıştırın.

  • Mayonez dövülmüş sarımsak ,yoğurdu ve cevizi ayrı bir kapta karıştırılıp hazır edilir.

  • Yoğurt sosa kerevizli karışım eklenerek karıştırılır.

  • MAYONEZLİ CEVİZLİ ''KEREVİZ SALATA ''servise hazır.

  • AFİYET OLSUN..........







Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder