20 Kasım 2015 Cuma

Merhabalar.Sevenlerime beni takip edenlere çok çok sevgilerimi gönderiyorum bugün ki paylaşım Organik Patates Salata . Antalya bildiğiniz gibi yazları hakikaten sıcaktan kavruluyor.Bu sebepten imkanı olan çoğu Antalyalı gibi Annem ve Babam  de Emeklilik günlerinin tadını bahçe işleriyle uğraşıp  doğayla baş başa kalarak çıkarıyorlar.Bu yaz kahvaltılarımıza eşlik eden annemin yazın bahçesinde yetişen tazecik yeşilliklerden topladığım ve topraktan ellerimle çıkardığım minicik minicik patateslerden hazırladığım ,doğal gübreyle yetiştirilen tarımsal ilaçlara karşı çıkarak kısacası tamamen Organik  Patates Salatasını taktim etmek istiyorum paylaşması ne yazık ki taa bugüne kaldı Annemden özür diliyorum hepimizin bildiği bu hafif ve pratik lezzeti doğallığıyla tadıyla fark yaratan Organik Patates Salatasının paylaşmaya geldi.Buyurun tarife
ORGANİK TARİFLER,KAHVALTI TARİFLERİ,PATATES SALATA TARİFİ,ORGANİK PATAES SALATA TARİFİ,ORGANİK ,PATATES,SALA TARİFLERİ

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

  • MALZEMELER
  • 5-6 KÜÇÜK PATATES

  • 1/2 BAĞ MAYDANOZ

  • 2-3 SAP YEŞİL SOĞAN

  • 5-6 DAL DERE OTU 

  • TUZ,KARABİBER TOZ KIRMIZI BİBER 

  • ZEYTİN YAĞ

  • YAPILIŞI
  • Patatesler haşlanır.İri iri doğranır.

  • Yeşillikler yıkanır ince ince kıyılır.

  • Tuzu baharatları ve zeytin yağı gezdirilir .Karıştırılır servis tabağına alınır.

  • ORGANİK PATATES SALATA servise hazır.


Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder