23 Nisan 2014 Çarşamba

Merhabalar .Bloğa bir bakış attım da nicedir etli yemek tarifi paylaşmışım.Bunu kendime bir uyarı kabul ettim ve Kremalı Mantarlı Tavuğu hazırladım.Yemeği önce bizim evin lezzetçi başı Kızıma tattırdım çok sevdiğini söyledi, tabağında hiç lokma bırakmadan yemeğini bitirdi.Yemeğimi sizlerle paylaşmak istedim.

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ




  • MALZEMELER
  • 2  ADET TAVUK GÖĞSÜ
  • 10-15 ADET MANTAR
  • 2 ADET SOĞAN
  • 2 YK SIVI YAĞ
  • 1/2 PAKET KREMA
  • 1 ADET KAPYA BİBER
  • TUZ,KARABİBER,KEKİK
  • YAPILIŞI
  • Tavuk göğsü julyen doğranır.
  • Mantarlar yıkanır doğranır,soğan küp doğranır.
  • Tavaya sıvı yağ ,mantarlar ve küp doğranmış soğanlar eklenir kavrulur.
  • Kavrulan mantarlara julyen doğranmış tavuk eklenir birlikte pişmeye bırakılır.
  • Tavuklar pişmeye yakın julyen doğranmış kapya biber eklenir.beş dakika daha pişirilir.
  • Tuzu ve baharatları eklenir.
  • Yemek piştiğinde ateşten almadan krema eklenir karıştırılır ve yemeğimiz hazır.
  • KREMALI MANTARLI TAVUK servise hazır.
  • AFİYET OLSUN.......
  • .


Paylaş:Facebook Twitter Google+

2 yorum:

  1. Mantarlı Tavuk Nefis oluyor, aslına bakarsan mantar pek çok şekilde et yemeklerine yakışıyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Kesinlikle katılıyorum mantar her yemeğe lezzet katabiliyor .kolay yemek tarifleri

      Sil