22 Nisan 2014 Salı

Merhaba iyi akşamlar.Yarın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı buradan bütün çocukların bayramını kutlarım. Bugün kolaya kaçtım,menemen ve kaymaklı makarna hazırladım ve kaymaklı makarnayı denemeyenler vardır diye paylaşmak istedim.Ben kaymaklı makarnayı tulum peyniri ile yemeyi seviyorum .Kaymaklı makarnayı daha önce denemeyenler varsa inanın çok harika bir lezzetten kendinizi mahrum etmişsiniz. Şimdiden afiyet olsun.....
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ
Emel'in Sihirli Elleri

MALZEMELER

1/2 PK SALYANGOZ MAKARNA
150 TULUM PEYNİRİ
2 YK KAYMAK
3 YK SIVI YAĞ
TUZ

YAPILIŞI

Tencereye kaynar su alınır makarna eklenir,tuzu atılır,haşlanmaya bırakılır.
Tavaya sıvı yağ ve kaymak alınır birlikte karamel kıvamına gelinceye kadar kavrulur.
Makarna süzülür,kaymakla buluşturulur.
Servis tabağına yeterince makarna alınır üzerine tulum peyniri serpilir.
KAYMAKLI PEYNİRLİ MAKARNA servise alınır.
AFİYET OLSUN......




Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder