6 Mart 2014 Perşembe

Dışarıda harika bir yağmur var elimde taze dem sıcacık bir çayım, yanına da bir dilim ıspanaklı kek bir yardan RABBİMİN HÜRMETİNİ izliyor ,bir yandan çayımı yudumluyorum.Kek delisi bendim şimdi  kızımda benim gibi kek delisi oldu.Biz ıspanaklı keki beğenerek yiyoruz ya siz.Umarım beğenir denersiniz....
ISPANAKLI KEK TARİFİ,KREMŞANTİLİ ISPANAKLI KEK TARİFİ,HAMUR İŞLERİ, DEĞİŞİK KEK TARİFLERİ,ISPANAKLI KEK NASIL YAPILIR,KOLAY ISPANAKLI KEK TARİFİ,KOLAY ISPANAKLI KEK,PRATİK ISPANAKLI KEK ,ŞEKERLEMELİ KEK TARİFİ,

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ


  • MALZEMELER
  • 250 GR ISPANAK(yaprak kısmı)
  • 3 YUMURTA
  • 1 SB ŞEKER
  • 1 ÇB SIVI YAĞ
  • 1 SB SÜT
  • 1 PKVANİLYA
  • 1,5 PK KABARTMA TOZU
  • 2-2,5 SB UN
  • 1 SB SÜT
  • 1 PK KREMŞANTİ(ben çilekli kullandım) 
  • YAPILIŞI
  • Karıştırma kabına şeker yumurtalar alınır çırpılır.
  • Süt ,sıvı yağ alınır tekrar çırpılır.
  • Ispanak yaprakları blendırdan geçirilir püre haline getirilir,karışıma eklenir.
  • Elenmiş un,vanilya ,kabartma tozu eklenir karıştırılır.
  • Yağlanmış tepsiye karışım boşaltılır.
  • Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 20-25 dk pişirilir.
  • 1 sb sütle kremşanti çırpılır soğuyan kekin üzerine yayılır.
  • Pasta süsleriyle süslenir servis edilir.
  • AFİYET OLSUN..........





Paylaş:Facebook Twitter Google+

2 yorum: