4 Ocak 2014 Cumartesi

Merhabalar yine sizlerleyim .Sizlere benim en sevdiğim lezzetlerden olan  Değişik bir kek tarifi paylaşmak istiyorum.'.Kek ' evet kek .Kek tarifinin nesi değişik diye düşünebilirsiniz ama bu kekte süt yok' suyla' yapılıyor ve meyveli ağızda dağılan farklı  tat. Tarifini bugün kuzenimden aldım .Bana tarifi AYŞE ABLA'dan aldım dedi .Teşekkürler AYŞE HANIM sayenizde bende bu lezzetle tanışmış oldum..Kek delisi ben bu tarife bayıldım paylaşmak istedim. Deneyin sizde bayılacaksınız.
MEYVELİ KEK NASIL HAZIRLANIR,MEYVELİ KEK TARİFİ,MEYVEKİ KEK NASIL YAPILIR,KEK TARİFLERİ,DEĞİŞİK KEK TARİFLERİ,HAMUR İŞLERİ,FARKLI KEK TARİFİ,DEĞİŞİK VE KOLAY KEK TARİFİ ,SÜTSÜZ KEK NASIL HAZIRLANIR ,SÜTSÜZ KEK NASIL YAPILIR.
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

3 YUMURTA

3 YK SU

1 SB ŞEKER

1 SB SIVIYAĞ

1 KASE KURU ÜZÜM

1 ELMA

1 PK KABARTMA TOZU

1 PK VANİLYA

ALDIĞI KADAR UN

YAPILIŞI

KARIŞTIRMA KABINA YUMURTA ,ŞEKER  SIVIYAĞ,3YK SU ALINIR KÖPÜK KÖPÜK OLANA KADAR
 ÇIRPILIR.

ELENMİŞ UNU,KABARTMA TOZUNU,VANİLYAYI EKLER  TEKRAR KARIŞTIRIRIZ.

SON OLARAK KÜP DOĞRANMIŞ ELMAYI ,KURU ÜZÜMÜ EKLEYİP KARIŞIMI YAĞLANMIŞ KALIBA 
BOŞALTIRIZ.
180 DERECE ,ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINDA PİŞİRİLİR.

AFİYET OLSUN............



Paylaş:Facebook Twitter Google+

1 yorum:

  1. Merhaba iadeyi ziyarete geldim☺ kekiniz cok guzel gorunuyor aret annem yapar su ile tadina doyum olmaz denemeli bu tarifide sevgilwr

    YanıtlaSil