16 Nisan 2014 Çarşamba

Merhabalar.Bugün Antalya da hava harikaydı.Bahar geldi derken bugün sanki hava yaz günü havası gibiydi.Bizde bu güzel havayı fırsat bilerek piknik yapmaya gittik.Evden hazırlığımı yaptım,piknik alanında kızım ve eşimle hada fazla vakit geçirebilmek için hazır olmalıydım. Eşim mangaldan anlamadığı için işler hep yine bana kalıyor o sebepten her şey hazır olmalıydı.Güzel bir gavurdağ salata hazırladım,ve salatamı resimleyip bloğumda paylaşayım dedim. Güzel ANTALYAdan, güzel bir piknik salatası NAR EKŞİLİ GAVURDAĞ SALATA...Ayrıca beni ''emelisihirlielleri facebook ''sayfasında takip edebilirsiniz.
LEZZETİ ELİMDEN
EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

MALZEMELER

3 ORTA BOY DOMATES
3  SALATALIK
2 YEŞİL BİBER
1 KURU SOĞAN
SÜSLEMEK İÇİN MAYDANOZ
NAR EKŞİSİ ,CEVİZ
ZEYTİNYAĞI
TUZ

YAPILIŞI

Karıştırma kabına domatesler küp doğranır.
Salatalıklar alacalı soyulur küp doğranır.
Yeşil biberler ince doğranır.
Soğan küp doğranır.
Zeytinyağı ,nar ekşisi,tuzu gezdirilir,karıştırılır.
Servis tabağına alınır,
İri dövülmüş,ceviz üzerine serpilir.
Maydanoz yapraklarıyla süslenir .
GAVURDAĞ SALATA hazır.

AFİYET OLSUN .................






Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder