27 Aralık 2013 Cuma

Bu salatayı hem göze hem damağa hitap eden bir LEZZET ararken  fark ettim. Yapılışınıda 'tamtarif'den aldım çok beğendim, denedim sizlerle paylaşmak istedim. Kızımla beraber yaptık o bayıldı .Ona domates tattıramazdım, tekrar tekrar istedi .Test edildi onaylandı.

EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ



  •                                           MALZEMELER
  • 10 adet domates(uzunlardan)
  • 1 çb lor peyniri
  • 1 küçük kase kuskus
  • 1 ç b yoğurt
  • 1 fincan mayonez(tarifte peynir var)
  • tuz, karabiber(arzuya göre kekik)
  • 10 adet çöp şiş(ben kürdan kullandım)
  • 10 adet yeşil soğan(sap kısmı)
  •                                                      yapılışı
  • Domatesleri yıkar, baş tarafından artı şeklinde yarısına  kadar kesip içini boşaltırız.
  • Karıştırma kabına lor peyniri, bir kase haşlamış kuskusu, mayonezi ,yoğurdu alırız. 
  • Tuzunu ,karabiberini katıp iyice karıştırıyoruz. Karışımı domatesleri örselemeden içlerine dolduruyoruz. 
  • Soğanların başlarını ayırıyoruz.  Soğanların yeşil tarafını kullanıyoruz.
  • Kürdanı, soğanın   içine yerleştiriyoruz. (tarifinde çöp şiş kullanılmış)Yalnız kürdanın bir kısmını dışarda bırakmalıyız. 
  • Dışarda kalan kısmını  domateslerin  alt tarafından batırıp sabitliyoruz. LALE BUKETİ SALATAMIZ hazır
  • .
  • NOT:Ben salataya kuskusu ekledim siz dilerseniz  kısır yada  rus salatasıyla  yapabilirsiniz...

  •                               Afiyet olsun.......................
  •  


  •  
  •  


    




 

Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder